Plank (pozycja deski, deska)

 Najlepsze ćwiczenie na smukła talię

Ćwiczenie to wspaniale angażuje głębokie mięśni brzucha, ramion i grzbietu, bez nadmiernego obciążania kręgosłupa jak w przypadku popularnych „brzuszków”.

Zacznij od utrzymania pozycji przez 20sek, 10sek przerwy. Całość powtórz 3 razy. Z każdym kolejnym tygodniem dokładaj 10sek utrzymania pozycji, aż osiągniesz 2min.
 
 Plank – prawidłowa pozycja:
  • barki znajdują się dokładnie nad łokciami
  • łokcie stykają się z podłożem pod kątem 90°
  • ramiona, biodra i pięty tworzą jedną linię
  • kark i kręgosłup są w pozycji neutralnej, głowa stanowi przedłużenie kręgosłupa
  • mięśnie brzucha są napięte
  • pięty delikatnie ściągnięte do podłogi
ważne:
  • nie opuszczaj głowy w dół
  • nie opuszczaj bioder w dół ani nie podnoś do góry
 
 Pozycje podstawowe:
 
Deska przodem:
Utrzymaj ciało w jednej linii, nie wypychaj pośladków do góry. Skup się na napięciu swoich mięśni brzucha.
 
 
 
 
 
 
 
 


Pozostałe posty


20-10-2014
06-10-2014
01-10-2014
17-09-2014
27-08-2014


O mnie


Z zawodu architekt z zamiłowania doświadczony instruktor fitness, trener personalny i początkujący dietetyk. Maniaczka wszelkich form aktywnego spędzania wolnego czasu.




Fitpassion.pl na Instagramie


© 2014 Wszelkie prawa zastrzeżone


Baner